I love mentos!



I love mentos.

Rzeczywiście. Kocham mentosy, uwielbiam. Uzależniam się od nich coraz bardziej z każdym dniem… Lecz nie jem ich codziennie :)

Kiedyś nie zwracałam uwagi na to, że mentosy odgrywają ważną rolę w moim życiu.

Zawsze będąc w sklepie szukam tych jedynych… Mentos rainbow<3<3 Szaleję szczególnie za jednym smakiem- arbuzowym… I love watermelon too.

Blog jednak nie będzie tylko o mentosach. Będzie o wszystkim. Szczególnie o modzie, bo właśnie dziś zachwyciłam się kreacją Ricarda Tisciego… Piękna marynarka inspirowana smokingiem w biało czarne pasy…  Jestem w niej zakochana. Będę usilnie szukać polskiego (czyt. TAŃSZEGO) odpowiednika tejże marynarki… jeśli nie znajdę do wakacji, chyba zlecę komuś uszycie podobnej… :)

Jestem już padnięta. Wróciłam po tygodniowych wakacjach w uroczej wsi położonej w górach :) To miał być fajny tydzień, niestety, mój M. się rozchorował (angina ropna, brr…) i spędziliśmy ten czas leżąc w łóżku, oglądając filmy, smarkając i nudząc się jak mopsy :)

Sytuacje mogły uratować 2 paczki mentosów, które kupiliśmy jadąc… jednak rzuciliśmy się na nie jak sępy i zjedliśmy obie na raz:D

Mam jeszcze do przeglądnięcia 250 stron magazynu Twój Styl… Jestem nieco uzależniona od takich pism. Czytam głównie Joy, Glamour, Cosmopolitan, Twój Styl, Elle itd… Oraz od kilku lat Newsweek, jednak ostatnio zbrzydł mi z osobistych przekonań :)

Lubię też prasę zagraniczną, Vogue, She, Glamour itd. Jednak ceny większości takich gazet w Polsce sięgają ponad 30zł. Jestem tylko biednym studentem… :D

Często kupując czasopismo, ubranie lub kosmetyk, mówię sobie, a co tam… wolę nie zjeść a mieć coś :D

Jestem zakupocholiczką.

baj!

Skomentuj

