I love mentos!



Trochę staroci :)

W nocy miałam koszmary. Zawsze kiedy mam koszmary, to źle się czuję w dzień. Tak było i tym razem. Boli mnie głowa, czuję się jakaś taka… niewyspana, mimo że się wyspałam. Nie mam za dużo chęci do dzisiejszego dnia.

Dziś pokażę, co udało mi się wczoraj dostać od mamy.

Są to sztuczne perły;) Chociaż co do tych po lewo mam wątpliwości, gdyż mają one już 20 lat a wyglądają jak nowe. Może to jakaś wyjątkowo dobra podróbka? Ale nie o to chodzi;)

Ostatnio modne są właśnie duże sznury pereł. Postanowiłam więc takich poszukać, jednak w sklepach czasami za jeden sznur trzebabyło zapłacić jakieś 30-50zł. Mama mnie uratowała i mogę sama sobie sprawić właśnie takie cudo.

Perełek jest dużo, mam zamiar je rozwalić i zrobić z nich różnej długości sznury. Mam nadzieje, że mi to wyjdzie ;) Jeśli będzie tego za mało, spróbuję dokupić chociaż jeden sznur… :)

Muszę poszukać też żyłki…

Dostałam też taki o to zegarek. Jest on bardzo stary, należał do mojego dziadka.

Pamiętam go jeszcze z dzieciństwa, bardzo mi się podobał.

Teraz jest „mój”. Raczej jestem jego posiadaczką :)

Patrząc na niego przypominają mi się chwile spędzone u dziadków. Mam zamiar go troszkę odnowić, oddać do zegarmistrza, żeby wymienił baterię oraz dokupić dłuższy, grubszy łańcuszek do niego, być może nawet taki na szyję.

Chciałabym być bardziej kreatywna!

Dzisiaj robię tortillę z kurczakiem i warzywami ;)

Pierś kurczaka marynuje się w Fix Kebab z Knorr. Cudowny zapach.

W Almie widziałam piwo truskawkowe. Stało obok mojego ukochanego Beck’s Ice. Dobrze, że jest drogie, bo piłabym codziennie a to już droga do alkoholizmu.

Wolę zakupocholizm. Kupiłam dzisiaj buty… Jestem bardzo zadowolona:)

Baj!

Skomentuj

