I love mentos!



CIENIE INGLOT SWATCH NOWE :)

Dzisiaj pokażę wam swatche cieni Inglot.
Już kiedyś dodawałam taki post : TUTAJ i od tamtej pory przybyło mi 9 nowych cieni.

Udało mi się też zdobyć dużą paletę Inglot na cienie, kosztowała mnie 20zł, więc nie dużo. Dzięki temu, mogę mieć wszystkie moje cienie razem :)

UWAGA : nie przeraźcie się jakością zdjęć, nigdy nie byłam w tym dobra, a mój przedwojenny samsung z promocji nie chce ze mną współpracować.

A teraz czas na swatche :)
Pokaże najpierw 9 cieni razem, a potem po 3 swatche na mojej dłoni :)

Jak widać praktycznie wszystkie cienie są perłowe. Jakoś miałam do nich słabość w tym miesiącu, w następnym planuję kupić kilka matów ;) Oczywiście swatche też zrobię ;)

Mam nadzieję, że kolory wam się podobają, warto zobaczyć je na żywo, bo mają o wiele ładniejsze i głębsze kolory.

Powodzenia!

Trackbacks & Pingbacks

Komentarze

  1. * Iwetto says:

    Superowe cienie :D JA uwielbiam Inglota zdecydowanie za perłowe cienie, a nie za maty. mają taką fajną kremową konsystencję! Rewela! Buziaki :*

    | Odpowiedz Zamieszczone 6 years, 8 months ago


Skomentuj

