I love mentos!



Hei! Paletki inglot- swatch.

Hej wszystkim ;)

Dzisiaj podzielę się z wami swatchami moich cieni z Inglot.

Nie jest tego zbyt dużo, bo tylko 4 paletki po 3 cienie, ale kolory (według mnie) są boskie.

Zapraszam :))

Numerki będą podane nad swatchami. Nie napiszę czy to matt, czy perłowy, czy pół na pół itd. – dlatego, że sama nie jestem przekonana do niektórych.

Tutaj, niestety, nie znam numerków dwóch cieni, przy probie wyjęcia różowego ukruszyłam go trochę i już więcej nie próbowałam :P

To wszystkie moje cienie z Inglota :) Mam nadzieję, że wam się podobają.

Miłego dnia :)


Trackbacks & Pingbacks

  1. CIENIE INGLOT SWATCH NOWE :) « I love mentos! pingbacked w dniu 13 years, 6 months ago

Komentarze

  1. * Boskie! says:

    Boskie są te kolorki. Kilka mi wpadło w oko… niestety ;) 323 jest fajny…nie w zasadzie nie będę wymieniać, bo doszłam do wniosku że wszystkie prezentują sie rewelacyjnie oprócz dwóch niebieszczaków (są dyskryminowane, bo nie lubię). Buziak :*

    | Odpowiedz Zamieszczone 13 years, 9 months ago


Dodaj komentarz